اکوفن (Ecophane) نوعی تقویت مو می باشد رژیمی-غذایی بوده که برای افرادی با کمبود ویتامین گروه ب و افرادی که دچار ریزش مو هستند می‌تواند مناسب باشد. این دارو علاوه بر داشتن ویتامین ب، حاوی منیزیم، زینک و اسپیرولین هم می‌باشد. این مواد به استحکام بیشتر مو کمک کرده و رشد آن را افزایش می‌دهند. اکوفن به بهبود جذب آهن در بدن کمک می‌کند. میزان مصرف این دارو بطور معمول برای بزرگسالان به صورت روزی دو عدد بعد از نهار و شام همراه با یک لیوان آب و برای کودکان به صورت روزی یک عدد همراه با یک لیوان آب می‌باشد

زینک (Zinc) برای سلامت و رشد بدن، ترمیم زخم، تقویت مو و زیبایی پوست و مو ضروری است. از آنجاییکه کمبود آهن می‌تواند از دلایل ریزش مو باشد مصرف این باعث تقویت مو شده و از ریزش آن پیشگیری می‌کند. عنصر روی برای تقویت سیستم ایمنی بدن، تولید پروتئین، تولید کلاژن، حفظ سلامت سیستم بینایی، ترمیم زخم، مقابله با استرس، سلامت پوست، استحکام ناخن‌ها و تقویت ساختار مو نقش مهمی در بدن ایفا می‌کند.

اغلب، ما نمی توانیم تمام مواد مورد نیاز بدن خود را از مواد غذایی تأمین کنیم. در این گونه موارد از انواع برای رشد مو استفاده می شود. فرمولاسیون های رشد مو و تقویت مو به صورتی است که مواد مورد نیاز برای رشد مو را تأمین نماید.

 

منبع : کلینیک کاشت ابرو طب هیر


کلینیک زیبایی مو تقویت ,مواد ,سلامت ,می‌کند ,ریزش ,مورد نیاز ,مواد مورد ,ترمیم زخم، ,صورت روزی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

میکا Mica اینجا همه چی هست گردشگری ترکیه هنروطبیعت بهترین سایت سئو سایت